[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / r / s / t / u / v / vg / vr / w / wg] [i / ic] [r9k] [s4s] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / asp / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / wsg / wsr / x] [Settings] [Home]
Board
Settings Home
/a/


File: lh-portada-1[1].jpg (165.75 KB, 1226x720)
165.75 KB
165.75 KB JPG
>there are people who legitimately think this is better than SAO

Why?
>>
Nobody turns into trees
>>
File: 1399225307659.png (41.88 KB, 512x512)
41.88 KB
41.88 KB PNG
>>115303052
>There are people who don't think the exact same way as me.
WHY.
>>
File: image.jpg (29.60 KB, 572x203)
29.60 KB
29.60 KB JPG
Probably because it is
>>
Please do not post or respond to bait threads. Thank you.
>>
>>115303052
I think although the premise of trapped in a video game are the same, the way the two progress from that point on are in completely different directions. I like both but don't think they should be compared to each other.
>>
>>115303052
Because it is about a mmo story written by a guy who actually played mmo

>>115303119
It is a bait, worth taking if you can bring people back to the right path.
>>
>>115303109
Only one person turns into a tree, and he kinda deserved it.
>>
they think they're special for hating on whats super popular with what they think is the under appreciated masterpiece when, there is just as many shitty LH fans as there are for SAO.

So yeah, both are good in their own way, but vocal fanbases are always shit. That's why you don't listen to anybody on /a/ and form your own damn opinion. Oh yeah, that includes me I guess.
>>
did everyone drop this show or something? there are barely any threads compared to first season
>>
>>115303052
It's not great, but it's leagues above sao. Which isn't saying much.
>>
>>115303371
Usually in the latter half of the week they start to pick up.
>>
File: yeeee.jpg (293.89 KB, 707x1000)
293.89 KB
293.89 KB JPG
>watching either of these
>>
File: 135860521339.jpg (64.17 KB, 800x600)
64.17 KB
64.17 KB JPG
Are you ready for the punch line?
>>
File: 2spooky.jpg (152.84 KB, 707x1000)
152.84 KB
152.84 KB JPG
>>115303511
>not watching both of these
>>
>>115303371
>same OP as the first season

FUCKING DROPPED I'm not watching this low budget crap. Same OP for 24 episodes was already pushing it.
>>
File: SAO1355348023652.jpg (92.85 KB, 400x400)
92.85 KB
92.85 KB JPG
>>115303052

SAO is all flash no substance. Thats means only newbs love it because was animated nicely and have a good premises but the story is shit. Ive been hearing from these very same people that SAO will turn around and get better. I have heard that when episode 14 happened in S1 and heard that for every episode after that. Now the announcement was a shitstorm in of in it self. People still screamed it will get better and no it didnt. Even now with the new arc coming with Asuna and her mommy issues i still hear from people saying it will get better.

Just all of you SAO fans SHUT THE FUCK UP

You people are deluding yourself, its not going to get any better at all. It's Babie's first anime but it has lost potential and proven itself to be a let down and possible failure. You should also keep in mind that SAO is a ripoff of .hack. Did you notice a few months after .hack anime and game appeared that SAO first appeared on someone's blog? Let that sink in. SAO only got popular since it was so well well animated which was a shame because SAO has pleb tier story and newbs and casuals have taken over the anime scene and dont know any anime before 2009, like .hack.
>>
File: 1412903957577.png (184.54 KB, 456x480)
184.54 KB
184.54 KB PNG
>volume 8 will never be translated
>we will never know what happened to Krusty
>>
I like how they actually follow through with the MMO theme and tie it into how the world they live in works.

SAO is just the MC making everyone look like a jobber at vidyagaems and sidelining every single non-worst girl.
>>
>>115303622
Database is fucking great, though.
>>
>>115303622
are you hating the Database?
>>
File: yeeee flip.jpg (247.68 KB, 707x1000)
247.68 KB
247.68 KB JPG
>>115303609

Well, you've convinced me. I'll give them a go.
>>
>>115303622
I think they did it because of the fanbase wanting them to keep it.
>>
>>115303371
Blame DEEN.
>>
File: ykoops2.jpg (149.97 KB, 707x1000)
149.97 KB
149.97 KB JPG
>>115303848
That's the spirit.
>>
>watching any MMO anime
>>
>>115304040
>not watching something that combines your 2 hobbies
>>
in a nutshell
>>
>gets repeatedly raped in the SAO Vita game
wtb [Skill]

>>115305312
Do you watch all the crappy anime adaptations of video games, too?
>>
>>115305312
>Video/Computer games
>Watching Chinese cartoons
>Hobbies
This generation I swear
>>
>>115303609
>>115303511
Just make a fucking HD collection Bamco.
You have the man power, the popularity, the technology
>>
they're both shit in their own way
>>
>>115305312
Except anime/tv/movies never get MMOs right.
>>
>>115303371
DEEN killed the fanbase.
>>
File: 1407097826440.jpg (392.62 KB, 1280x1300)
392.62 KB
392.62 KB JPG
SAO has action and beautiful waifus

LH is boring talking and QUALITY
>>
>>115303052
SAO was fun in it's own way, but one can tell it's written by somebody who isn't knowledgeable about MMOs which allows him to throw some creativity around. A lot of the world building and mechanics are written to reinforce the main plot

LH is written by an author who is very experienced in MMOs, describing elements that typical MMO players can easily relate to. In this case, the main storyline reinforces the world building and mechanics.
>>
>>115303157
I think of bait threads as like, arguing with stupid people exercises.
>>
LH is actually a kids show.
>>
>>115306512

>kids show
>explores end game G1 MMO society politics

definitely beats whatever /co/ consumes on Saturday morning
>>
>>115305501
Yes, this is so much worse than watching sports or collecting stamps or whatever.
>>
>>115306891
>collecting stamps
>worse
What?
>>
>>115306950
Gtfo stampfag.
>>
It's better because it's not as popular.
>>
>>115306072
LH has superior mature waifus that don't punch MCs for accidentally walking in on them.
>>
>>115303313
>there is just as many shitty LH fans as there are for SAO
>both are good in their own way
>self-referential aside at end of post

Jesus christ you are a colossal faggot, and a stupid one at that.
>>
>>115303052
It's definitely better, but I still don't really like it that much. I think a lot of people dick ride the author because he visited /a/ a couple times.
>>
>>115307597
And database op
>>
>>115303052
Just because something is better than a pile of shit mixed with blood and puke doesn't mean it's good.
>>
>>115303234
>Only one person turns into a tree, and he kinda deserved it.
Context?
>>
File: image.jpg (81 KB, 600x539)
81 KB
81 KB JPG
>>115307616
>>115303816
>>115303845
See this is 50% of the reason why people think your shitty memecircling show is so shitty, the other half being it purely shit.
>>
>>115303052
How can you like SAO more? What the fuck?
>>
>>115303622
You're NOT living in the Data Base?

Whoa..
WHOAA
>>
File: image.jpg (6.60 KB, 160x204)
6.60 KB
6.60 KB JPG
>>115303816
>the grass is fucking blue, though
>>
>>115306396

>but one can tell it's written by somebody who isn't knowledgeable about MMOs which allows him to throw some creativity around

Why are almost all trapped-in-a-game stories like this? .hack was the same, you could barely get through an episode without thinking WHO WOULD EVER IMPLEMENT A SYSTEM LIKE THAT.
>>
>>115303743
Vertical got the rights to release the LN.
>>
>>115307973
Most guys who play MMOs would rather farm dungeons than write about one.
>>
Log Horizon pulls off the 'blind MC' cliche better than SAO in my opinion.
>>
.hack > LH >>>>>>>>>>>>>>>>>> SAO
>>
>>115303052
Take your shitty bait somewhere else



Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.