[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / r / s / t / u / v / vg / vr / w / wg] [i / ic] [r9k] [s4s] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / asp / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / wsg / wsr / x] [Settings] [Home]
Board
Settings Home
/a/


File: maxresdefault[1].jpg (56.84 KB, 1280x724)
56.84 KB
56.84 KB JPG
What went so wrong with S2?
>>
No Kogami or ball man. Also the first season started out slow also and didn't get to plot until 12?
>>
>S1 basically not acknowledged
>none of the MC's seem to remember anything
>Good characters not even mentioned from S1
>all actions done in S1 seem to have no negative effect
>New characters introduced when there where plenty of good reusable ones from S1
>>
File: Spoiler Image (13.80 KB, 512x384)
13.80 KB
13.80 KB JPG
>>115289281
http://www.youtube.com/watch?v=mCso3BQpCbc
>>
>>115289281
Nothing, it's an improvement.
>>
There's no Kougami
>>
>>115289405
Oh an the main chick seems to as incompetent as S1 and worse OP
>>
>>115289281
>>115289405

Is this some new shitty meme?

One episode is out. One episode of S2. You people are retarded
>>
Shit budget, shit script...wait, thats not different from season 1 at all. Shit OP and ED too.

At least this turd is 11 episodes shorter.
>>
>>115289477
Totally agree!
>>
>>115289563
>Shit OP
0/10
>>
>>115289281

Nothing?
>>
>>115289477
No but with the drop in quality anime it's pretty clear to see that quality is dropping amongst all, especially with Naruto and bleach ending, the sky is falling.
>>
File: 1408411410131.jpg (62.44 KB, 1023x577)
62.44 KB
62.44 KB JPG
>>115289281

Something has to happen before it can go wrong.
>>
>>115289281
>this thread when s2 barely just started
>>
>>115289812
It's an obvious b8 thread with one person posting in it, well, two now I'm posting in it.
>>
Episode was good, felt like a natural progression from S1's last episode.

Did Urobutcher's writing improve?
>>
>>115289281
S2 already looks infinitely more interesting than S1. Obviously this is bait, but I'm surprised that so many people are determined to not even give S2 a chance.
>>
>>115290019
>Did Urobutcher's writing improve?
Good one. No, they just took him off the script and series composition.
>>
>>115290030
Kogami and Makishima made S1. Obviously people are going to doubt. Personally I can't recall ANY S2's that have worth the wait all year.
>>
My only problem with season 2 is that apparently even after a year of working with her Mika still isn't able to wrap her head around how Akane acts.
>>
>>115289281
Its a bit early to call it quits with season 2? Thats whats so wrong what your post at the very least.
>>
>>115290795
In a world like this can you blame her? She's gonna get her self killed.
>>
>>115290732
>Kogami and Makishima made S1.
Yeah, they made it shit.
>>
File: 1406922753199.jpg (31.04 KB, 1280x720)
31.04 KB
31.04 KB JPG
>>115289281
Season 2 got me more hooked than S1 did.

so nothing.
>>
>>115289281
Nothing. The only interesting character is now the main focus.
>>
S1 was pretty mediocre to be honest (crappy characters, idiotic plot progression), and the start of the new season isn't any better. But let's wait for a while before shitting on it.
>>
>>115289281
this guy is not there
hanakana is too moral fag to be a leader
>>
Coming off of S1 things really shouldn't feel as empty as they do. We just sort of jumped into things and the writers went "here, new story, new team, enjoy". That's not the way you approach a sequel to an "serious" story that way. It just throws everything we've seen thus far out the window.
>>
>>115292262
hit the reset button
put girl as mc
harvest new season's crops

but I will give this one the benefit of doubt because s1 also started in the same garbage way and turned to good halfway in.
>>
File: psycho PASS.gif (2.51 MB, 440x247)
2.51 MB
2.51 MB GIF
What did kogami say to akane say in the first episode?
>>
>>115292262
>It just throws everything we've seen thus far out the window.
Yeah, I'm sure that's why Akane and Gino's actions and characterization in this episode direct relate to events in the first and their growth from there.

What do you people want? An episode that is basically a recap of season 1 where they talk about muh Shougo and muh Kogami for no real reason?
>>
>>115289281
That you were alive to see the first episode.
It's a fucking injustice that it was allowed to happen.
>>
>>115292474
ross53545 said that.



Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.