[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / r / s / t / u / v / vg / vr / w / wg] [i / ic] [r9k] [s4s] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / asp / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / wsg / wsr / x] [Settings] [Home]
Board
Settings Home
/a/


why does the anime suck so much shit?
>>
Because the manga also sucks ass.
>>
File: 1209622346387.jpg (85 KB, 382x589)
85 KB
85 KB JPG
manga isn't that bad...
>>
File: 1209622414750.jpg (158 KB, 792x349)
158 KB
158 KB JPG
>>11324547
even though its 2am, i still got promoted!
>>
>>11324547
Nipple!
>>
>>11324577

Yay!

***Only on Tankoubons***
>>
The manga is fucking terrible.
>>
should I report myself?
>>
i watch these crappy fanservice show to get hard-on then fap to my stuff in my /h/ folder.
>>
I want to raep the blue haired girl furiously
>>
File: 1209622877550.jpg (152 KB, 1024x768)
152 KB
152 KB JPG
>>
File: 1209622922566.png (37 MB, 752x1100)
37 MB
37 MB PNG
All Rito's Harem are pure sex.
>>
File: 1209623034940.gif (345 KB, 480x360)
345 KB
345 KB GIF
>>
>>11324547
Just became Director.
>>
but the OP is so good :(
>>
>>11324715
indeed
>>
File: 1209623150092.jpg (244 KB, 704x917)
244 KB
244 KB JPG
The anime is weird. I think it would be better if Ren is the first to be introduced than Saki.

Also, waiting for my Waifu Eve.
>>
File: 1209623161118.jpg (116 KB, 743x1100)
116 KB
116 KB JPG
>>
File: 1209623217772.png (357 KB, 960x720)
357 KB
357 KB PNG
Can nipples save threads?

Hmmm...
>>
File: 1209623224661.jpg (409 KB, 960x2603)
409 KB
409 KB JPG
>>
File: 1209623246301.jpg (61 KB, 960x720)
61 KB
61 KB JPG
Yeah, hate it if you want but I like Imouto and the manga.
>>
>>11324813
I don't like the anime, but the manga is hotter than the surface of the sun.
>>
File: 1209623343828.jpg (173 KB, 1038x1511)
173 KB
173 KB JPG
>>
File: 1209623370565.jpg (38 KB, 456x306)
38 KB
38 KB JPG
>>11324870
>>
>>11324828
Not when your material is from the worst anime of the season.
>>
>>11324839
She's mai imouto.
>>
File: 1209623444541.jpg (55 KB, 750x1099)
55 KB
55 KB JPG
>>11324882
>>11324870

Source is..

http://rapidshare.com/files/110169341/To_Love_Ru_-_To_Love_Ryu_Vol._5__RAW_.zip.html
>>
File: 1209623466292.jpg (502 KB, 1250x1830)
502 KB
502 KB JPG
Dojinshis of to love ru are nonsenses
>>
>>11324897
fukken saved
>>
FOREVER WE CAN MAKE IT!
>>
File: 1209623534211.jpg (210 KB, 500x743)
210 KB
210 KB JPG
>>11324839
Mai imouto is delicious.
>>
>>11324897
lies. post the fucking doujin
>>
File: 1209623624939.jpg (139 KB, 960x540)
139 KB
139 KB JPG
>>11324902

No I dislike your opinion. There are many spring season animu that are worse than this series such as Zettai , Druaga , etc.
>>
>>11324902
that isn't from kurenai or kanakon
>>
File: 1209623730517.jpg (86 KB, 640x1256)
86 KB
86 KB JPG
Is there are fanservice animu that are not trolled/hatred or shit? Hmmm..
>>
File: 1209623779605.jpg (61 KB, 640x871)
61 KB
61 KB JPG
>>
File: 1209623780173.jpg (227 KB, 882x1400)
227 KB
227 KB JPG
fuck yes haruna
>>
File: 1209623835935.jpg (222 KB, 701x1100)
222 KB
222 KB JPG
They should replace the main hero with him. And include the resulting sex scenes.
>>
File: 1209623847923.jpg (70 KB, 640x988)
70 KB
70 KB JPG
>>
File: 1209623878165.jpg (108 KB, 960x720)
108 KB
108 KB JPG
>>
File: 1209623912109.jpg (76 KB, 734x1100)
76 KB
76 KB JPG
>>
>>11325013
GREATEST IN GENRE EVAR
>>
>>11325013

Wow. You win.
>>
>>11325013
Not really. Ataru would just chase all the girls that don't really crave his cock.
>>
>>11324949

So it's more of a "which turd smells the least like shit" kinda thing with you? To each their own.
>>
File: 1209624041040.jpg (362 KB, 1120x1470)
362 KB
362 KB JPG
>>11324997
That bitch. If she wants my cock that much ANONYMOUS WON'T HOLD BACK

Also, wtf is the of that doujin? I need to fucking FAP
>>
mikan tan moemoe^-^
>>
File: 1209624128977.gif (450 KB, 271x270)
450 KB
450 KB GIF
>>11324828
I JUST BECAME PRESIDENT
>>
>>11324870
>>11324882
rapidshit NOW
>>
File: 1209624193196.jpg (101 KB, 960x540)
101 KB
101 KB JPG
>>11325064

Yeah. Exactly. But it's still good fanservice animu for me aside from Kanokon.
>>
>>11325111

Both shows suck, as far as I'm concerned. Kanokan seems to be just a "LOL LETS SEE WHAT WE CAN GET AWAY WITH THIS WEEK, LOL" kind of show... To-LoveRU is just insultingly stupid.

Both suck, but I can see your point.
>>
File: 1209624442851.jpg (55 KB, 570x651)
55 KB
55 KB JPG
>>
File: 1209624505499.jpg (309 KB, 793x1046)
309 KB
309 KB JPG
>>
>>11325127
The above link posted above is the dojin.
>>
File: 1209624799154.jpg (89 KB, 640x1061)
89 KB
89 KB JPG
>>11325175

Well different opinions then. But For my entertainment and laughter needs, I'll not dropped it. Also I'm not raging anon. Peace.
>>
All I know is every second I'm not reading this, I can be reading Hayate no Gotoku.

I love it when the choice is made for me.



Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.