[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / r / s / t / u / v / vg / vr / w / wg] [i / ic] [r9k] [s4s] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / asp / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / wsg / wsr / x] [Settings] [Home]
Board
Settings Home
/a/


File: 1205787475698.jpg (157 KB, 801x603)
157 KB
157 KB JPG
>>
post this on /g/
>>
What a mess.

You obviously need a bigger screen.
>>
What is this program?
>>
lol browser accelerator, you'll need that with all that crap. just switch to firefox or opera
>>
Hey look, it's the new, daytime /a/!
Man, I love new /a/, and I love new coke.
>>
This is why you don't us IE, ever.
>>
FUCK YEAH FREE LOBSTER DINNER
>>
I feel sorry for that computer.
>>
>>10302166
IM CLICKING BUT IT AIN'T WORKIN'!
>>
File: 1205788422948.jpg (431 KB, 800x600)
431 KB
431 KB JPG
Post you desktop thread?
>>
ЗЕЛЕНЫЙ СЛОНИК
>>
>>10302209
>>10302097
How are your monitors possibly that small?
>>
You just took this off of Wiki.

/a/ - Adware
>>
OH DEAR GOD MY EYES
>>
BonziBUDDY FUCK YES!
>>
Oh my God! Is that Bonzai Buddy!? It is! Damn that thing would would say anything you type. It got old real quick tho, and left trojans
>>
Suddenly, toolbars!
>>
Needs more toolbars, I can still see the browser page.
>>
>>10302209
My desktop isn't related in anyway to Anime, so I'll pass.
>>
>>10302209
lolresolution
>>
Hey, I have Bonzai Buddy on my computer right now.
>>
>>10302362
I remember a few years ago my dad said "hey, I got this great new program on my computer.. Bonzai Monkey or something" and he went and bought a microphone so he could talk to it.

lol, parents
>>
>>10302480
LOL

you just made my day
>>
>>10302480
Hahahahahaha



Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.