[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / r / s / t / u / v / vg / vr / w / wg] [i / ic] [r9k] [s4s] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / asp / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / wsg / wsr / x] [Settings] [Home]
Board
Settings Home
/a/


File: sin_chara.jpg (62 KB, 331x415)
62 KB
62 KB JPG
Oh look, a bishounen who is completely straight and a badass. I dare you to talk shit on Shin for anything, that's right..you fucking can't.

Can Shin kick ass? oh yeah
Can shin dance? Yeah
Can Shin fucking kill you? You bet your sweet ass.
>>
File: 1205129699142.jpg (51 KB, 400x300)
51 KB
51 KB JPG
>>
Shin is totally gay
>>
File: 1205129779948.jpg (150 KB, 1110x878)
150 KB
150 KB JPG
>>10141719
you make it sound like just because A man is pretty he can't be a badass
>>
too bad the show he's in is complete shit
>>
File: 1205129839947.jpg (44 KB, 394x396)
44 KB
44 KB JPG
Oh look, a bishounen who is completely straight and a badass. I dare you to talk shit on Shin for anything, that's right..you fucking can't.

Can Shin kick ass? oh yeah
Can shin dance? Yeah
Can Shin fucking make chickens? You bet your sweet ass.
>>
Faggot died to a needle
>>
>>10141771

He probably tired of all his favorte animu characters being gayed up by the fans.
>>
>>10141771
I'm just tired of everybody being blindly accused of homosexuality if they aren't anon's definition of physically GAR.

Fuck Anon, Shin Natsume is a fucking god.
>>
He's not a bishounen due to the fact that you can look at him and say " I'll bet that guy has a penis".
>>
Sephiroth clone
>>
i bet if we took this up with /b/ we could find some good 34
>>
>>10141809
Seph looks like an adult Shin Natsume and he's accused of being a woman.
>>
>>10141825
Why would you want to? Isn't there a point where you kind of just..you know...fuck off?
>>
>>10141719
Hmm.. looking back,

Shin is gay. gay for men
>>
>>10141849
>Hmm..looking back, shin is gay..gay for maya

Maya is his fucking sister!
>>
>>10141806
And you aren't?!

SHIT
NEEDS
TO
STOP!!!!!!!!!!
>>
No.10141868

Thats what made it creepy =o
>>
>>10141924
At least he isn't a faggot.
>>
who wouldn't be gay for maya?

can anyone here honestly say they wouldn't hit maya if she wasa their sister?
>>
>>10141902

i'm not op, tard.
>>
File: 1205132022362.jpg (108 KB, 750x1121)
108 KB
108 KB JPG
i repeat who wouldn't be gay for maya even if she was your own sister?
>>
>>10142048
Yeah, a faggot.
>>10142413
Shin loves Maya more than a sister because she is quite literally the only person in his life who has ever shown any feelings for him. She was all he had when he was locked away in his father's dungeon..Shin had a fucked up childhood with fucked up parents who hated him strictly because of his gift because his dad thought the Takayanagi clan would fire him, when we learn that Dougan actually values the Ryuugan more than his own son Mitsuomi...Quite the bastard really.
>>
shin wont do shit without his sword. i could take him out.
>>
>>10143267
Actually he does more without it than he does with it.
>>
File: 1205136133297.jpg (113 KB, 300x444)
113 KB
113 KB JPG
Do you see that?!

You don't fuck with that!
>>
File: 1205136150767.jpg (33 KB, 191x245)
33 KB
33 KB JPG
>>
NOBODY FUCKING CARES IF THEY ARE GAY OR NOT BUT YOU OP
IF EVERY MALE CHARACTER IN ANIME EVER WAS GAY THAT STILL WOULDN'T MEAN THEY WERE ANY LESS OF AN AWESOME OR SHITTY CHARACTER
STOP TROLLING WITH YOUR ANTI-FAG FAGGOTRY
>>
File: 1205136329817.jpg (34 KB, 740x556)
34 KB
34 KB JPG
>>
>>10143303
>IF EVERY MALE CHARACTER IN ANIME EVER WAS GAY THAT STILL WOULDN'T MEAN THEY WERE ANY LESS OF AN AWESOME OR SHITTY CHARACTER

Yes it would, it would make them all shitty characters.
>>
Shin isn't gay, but this thread is.
>>
>>10143327
Was that before he blew her damn near in half?
>>
File: 1205136548137.jpg (84 KB, 500x438)
84 KB
84 KB JPG
>>10143348
OF COURSE, BECAUSE GAY = SHITTY RIGHT?
ENJOY YOUR YAOI FLOOD
>>
File: 1205136572426.jpg (108 KB, 481x650)
108 KB
108 KB JPG
>>
>>10143365 GAY = SHITTY

Yeah, pretty much.
>>
The show he is in reminds me of naruto
>>
File: 1205136622800.jpg (291 KB, 563x639)
291 KB
291 KB JPG
I only wish I had more yaoi :( but we'll see what I can do
>>
>>10143365
Whatever, faggot. Go support the gays somewhere else.
>>
File: 1205136644980.jpg (62 KB, 569x870)
62 KB
62 KB JPG
>>
>>10143354
after
>>
>>10143365
You were sorely mistaken when you thought Anonymous likes gay people.
>>
File: 1205136735999.jpg (89 KB, 651x482)
89 KB
89 KB JPG
>>10143381
this is 4chan, where everything, absolutely EVERYTHING goes
learn to tolerate it or GTFO.
It's bad enough we've got pedophelia images flooding /a/, why don't you complain about something that's actually immoral for once?
>>
File: 1205136825250.gif (45 MB, 248x244)
45 MB
45 MB GIF
>>10143379
>>
File: 1205136832526.gif (30 KB, 287x600)
30 KB
30 KB GIF
>>10143392
LOL
that's why there's threads about lesbians and gay men every single day in /a/, because /a/ hates gays!
And nevermind the fact that there's 4 boards specifically meant for gay stuff: /c/, /cm/, /u/, and /y/
>>
>>10143396
Pedophilia isn't immoral.
>>
>>10143396
There are actual homosexuals that view this site?
>>
/c/ isn't for gay stuff, what the fuck are you going on about?
>>
>>10143413
They point out faggot characters to start a hate following so that everybody could hate those characters together. Right?...right?
>>
File: 1205136959800.jpg (63 KB, 322x500)
63 KB
63 KB JPG
aww shit I'm running low already
you're lucky all my yaoi is non-worksafe porn
and hellsing stuff
I guess I can do that too
>>
>>10143434
So you have L..making love..to L?
>>
File: 1205137070592.jpg (84 KB, 1018x753)
84 KB
84 KB JPG
>>10143419
yes
>>10143422
it's where you get the softcore yuri, besides here
>>10143429
You're misreading threads if you think people saying characters are gay is suposed to be hateful
it's just the filter in your head
>>
>>10143454
You mean they are actual homosexuals that wish the characters to be gay?
>>
>>10143396
>learn to tolerate it or GTFO.
That goes doubly true for intolerance.
>>
File: 1205137161236.jpg (423 KB, 900x1043)
423 KB
423 KB JPG
have to go into my hellsing folders now
posting the obvious first
>>
File: 1205137261932.jpg (162 KB, 551x673)
162 KB
162 KB JPG
>>10143468
uh...what? OP is the one intolerant of gays, and I'm the one intolerant of unreasonable intolerance.
To be honest I'm not gay myself but that doesn't matter.
>>
File: 1205137302313.gif (23 KB, 538x405)
23 KB
23 KB GIF
in ur thread, making you hate every male character ever
>>
File: 1205137330431.gif (54 KB, 417x550)
54 KB
54 KB GIF
>>
>>10143498
I know the difference between canon and fanart.
>>
File: 1205137369512.gif (42 KB, 581x464)
42 KB
42 KB GIF
watch how much /a/ cares about yet another yaoi flood
>>
Why can't we go back to the 90s where faggot and homosexual was a real insult capable of breaking spirits? Why can't we have the 90s back where people understood that it was wrong to like another man.
>>
File: 1205137482073.jpg (95 KB, 603x593)
95 KB
95 KB JPG
>>10143508
I know, but I've planted the seed of doubt.
I bet if you even watched yaoi you still would sit there saying I'M NOT GAY AND I LIKE THIS THEREFORE IT CAN'T BE GAY BECAUSE THEN I WOULD BE GAY

someday I hope you'll learn that you can tolerate and even like gay people without being gay yourself, but it's not likely to happen
>>
>>10143530
Yeah, that was a real golden era when we were in elementary school.

"You like men!"
"No, sir. It is YOU who likes men!"
"Egads! Thou hast bested me in verbal combat!"
>>
File: 1205137551268.jpg (63 KB, 465x540)
63 KB
63 KB JPG
>>10143455
L and a character named Beyond Birthday, who is from a Death Note novel.

Yes, his name is Beyond Birthday.

I don't fucking get it, either. Here, have some vaguely canon gay.
>>
CAN NOT UNSEE
>>
>>10143542
I've been around /v/ too long where everything that is not completely GAR is considered homosexual...I..don't know what happened to me...MUST FIGHT IT...I'm not an intolerant redneck..NO MORE!!!
>>
File: 1205137698502.jpg (197 KB, 376x490)
197 KB
197 KB JPG
>>10143530
>Why can't we go back to the 50s where black and nigger was a real insult capable of breaking spirits? Why can't we have the 50s back where people understood that it was wrong to be black?
>Why can't we go back to the 40s where anti-semitism was a real insult capable of breaking spirits? Why can't we have the 40s back where people understood that it was wrong to be Jewish?

Hate and stupidity is all you want, obviously, because you're too weak to be a normal person and have to attack any possible target to feel strong and superior.

Here, have a Nazi catboy who looks like a girl. I'm sure you'll appreciate it.
>>
File: 1205137725563.png (9 KB, 400x400)
9 KB
9 KB PNG
>>10143575
Why can't we all just admit we're a little bit gay?
>>
>>10143591Here, have a Nazi catboy who looks like a girl.

Maybe
>>
>>10143599
It's fine if the characters are canon gay, and some Anonymous actually do it to make others hate the character..like /v/ and all JRPGS...

I've hung around those assholes far too long..
>>
File: 1205137830093.jpg (114 KB, 700x789)
114 KB
114 KB JPG
You're reaaal lucky I'm running low on worksafe shit
>>
File: 1205137929193.jpg (152 KB, 650x551)
152 KB
152 KB JPG
Oh wait I just realized something.

OP DOESN'T REALIZE GAR LITERALLY MEANS GAY

AHAHAHAHAHAHAHAAAHAHHAHAHAHAHAAHA OH GOD YES YOU ARE THE BEST TROLL EVAR
>>
File: 1205137947415.png (53 KB, 649x400)
53 KB
53 KB PNG
>>
File: 1205138029583.jpg (69 KB, 531x770)
69 KB
69 KB JPG
ITT /a/ is as straight as rainbows
>>
File: 1205138103926.jpg (87 KB, 413x793)
87 KB
87 KB JPG
THIS IS GAR THEREFORE IT'S NOT GAY AMIRITE?
>>
File: 1205138145676.jpg (78 KB, 550x550)
78 KB
78 KB JPG
>>10143653
LOLWHOOPS
>>
File: 1205138162123.jpg (196 KB, 550x725)
196 KB
196 KB JPG
OK I'm spent
keep up the good work without me
>>
>>10143630
Actually I'm not offended..

I only get offended when assholes call bishounen characters that show no signs of being homosexuals gay.

They only do it to piss off fans and get a strong backing of homophobia..
>>
File: 1205138317975.jpg (30 KB, 592x450)
30 KB
30 KB JPG
>>10141719
>Can Shin kick Kenshirou's ass? fuck no
>Can shin dance as good as Kenshirou? HELL naw
>Can Shin fucking kill Kenshirou? You bet your sweet ass he fucking cant.
>Is Shin already dead? Damn fucking right he is!
>>
Oh look, a bishounen who is completely gay and a fag. I dare you to talk shit on Shin for anything, that's right..you fucking can.

Can Shin kick ass? only with his sister's sword
Can shin dance? Yeah, like a faggot
Can Shin fucking kill you? You bet your sweet ass he can't.

THE GUY FUCKING KILLED THE LOVE OF HIS LIFE TO HURT A GUY WHO IS YOUNGER THAN HE IS.
>>
File: 1205138372318.jpg (278 KB, 864x461)
278 KB
278 KB JPG
Admit it, you'd fap to Hanatarou.
>>
>>10143730
that's just fucking stupid.
>>
>>10143728
At first I was like :| but then (X~X) I was already dead!
>>
>>10143495
4chan is intolerant before it is tolerant. While excessive homophobia draws criticism here, sexism, racism, and xenophobia are all incouraged.
>>
>>10143730
And then he realized what he did was wrong and took his own life, Mitsuomi didn't kill him...Mitsuomi could never kill Shin's aura of awesome.
>>
File: 1205138706648.jpg (135 KB, 267x630)
135 KB
135 KB JPG
>>10143744
Here, have the picture so you never do something so stupid again.
>>
>>10143744
I LOLed more than I should.

Besides, it's most likely the same underage b& faggot who has been spamming /a/ all night about how characters are not gay. Who gives a fucking fuck? They're not real in the first place. Fucking seriously, if you reach to that point that what other people do to a fictional character: get off 4chan, turn off the computer, and go outside and interact with some people. Yeah, I hate it when that godawful Potemayo fanfiction pops up but I'm not going to BAWWWW about it and spamming that faggotry on /a/.
>>
>>10143779
Mitsuomi would've killed Shin if not for the girl.
>>
>>10143825
He couldn't, he's simply not strong enough.
>>
>>10143795
There should be more pictures like this!
>>
File: 1205139584323.jpg (321 KB, 1400x1040)
321 KB
321 KB JPG
>>10143858
I disagree.
>>
Tenjho Tenge really sucked.
>>
>>10143955
He let himself get beaten to a bloody pulp..he never fought back because he knew what would happen..his wish was to die in that fight..
>>
>>10143988

The flashback arc of the manga was cool...
>>
>>10145416
I liked it all, I am upset that the anime is incomplete though.



Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.