[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / r / s / t / u / v / vg / vr / w / wg] [i / ic] [r9k] [s4s] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / asp / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / wsg / wsr / x] [Settings] [Home]
Board
Settings Home
/a/


File: 1390675896394.jpg (324.17 KB, 1280x1551)
324.17 KB
324.17 KB JPG
There are people on /a/ RIGHT NOW who are not watching Maken-ki Two.
>>
>>101238978
And those censors are exactly why. Waiting for the BDs
>>
absolutelydisgusting.png
>>
>>101238978
You make it sound like we're not all waiting for BDs

trust me
>>
File: SH Jack Black.jpg (119.48 KB, 900x617)
119.48 KB
119.48 KB JPG
Because good lord why. That's why.
>>
technically im not really watching it, i just get the raws and skip through it for the fanservice parts
>>
File: 1390962492630.jpg (81.44 KB, 600x545)
81.44 KB
81.44 KB JPG
Delicious.
>>
File: 13906623661501.jpg (395.25 KB, 1416x2084)
395.25 KB
395.25 KB JPG
gimme somadat buttahfinger
>>
these girls need to lose weight.
>>
>>101238978
>There are people on /a/ RIGHT NOW who are not watching Maken-ki Two by fast forwarding all the shitty parts and getting right to the tits.

At least Seikon no Qwaser kept my attention the whole show.
>>
The fuck? Why are they so damn fat?
>>
>>101239051
This.
>>
File: 1390663093366.jpg (236.15 KB, 1700x1246)
236.15 KB
236.15 KB JPG
>>101239445
Because Xebec likes em healthy!

Um... scratch that, I mean unhealthy.
>>
Because I'd rather watch a documentary on obesity in the US than this disgusting shit.
>>
File: your chest is the sun.jpg (74.44 KB, 522x695)
74.44 KB
74.44 KB JPG
>>101239289
that terribly grain triggered my autism
>>
>>101239401
>>101239445
>>101239489

Are you all homosexuals or something.
>>
File: how to be straight.jpg (132.27 KB, 1262x338)
132.27 KB
132.27 KB JPG
>>101239771
I bet they are super straight.
>>
>>101238978
I'm waiting for BDs. I need some big nipples to go with those big titties and big asses.
>>
File: kurumi02.jpg (31.53 KB, 372x313)
31.53 KB
31.53 KB JPG
An anime with chub?

Picked the fuck up.
>>
is there a in story reason for the girls getting so much bigger than they were in the first season?
>>
>>101240187
I think there was one of those ramen eating contests or something, except it wasn't just a one-day thing. It was an inter-school championship and everybody trained really hard, although they eventually ended up losing the tournament.
>>
>>101238978
I'm sorry, I'm not interested in shitty old hags and their saggy sacks of flesh.
>>
>>101239860
It is true that if you can do all that and not be gay, you're like the straightest guy in the world.
>>
Where's delicous Band-aid? She's the only Maken-ki I care about.
>>
>>101239422
This.
>>
>>101238978
Should I watch S1 first or just go straight to this?
>>
>>101241821
Watch S1 ONLY. Do not watch this chubbie fatfest.
>>
>>101238978
ok i'll bite

what is this anime even about about from delicious chub tits?
>>
>>101242038
some kind of high schoolers with superpowers shit i think
>>
File: Maken-Ki 04.png (1.90 MB, 1366x768)
1.90 MB
1.90 MB PNG
>>101242038
The first season was about hot high schoolers flexing their magical powers. I'm not sure what the second season is about, since I dropped it.
>>
>>101238978
Now this is not even healthy anymore, she's just fat. Why did they ruin Takeda's art style so badly?

A nice healthy would be Ladies Butler.
>>
>>101238978
nice tits but the worst MC
>>
File: 1391015389063.jpg (764.87 KB, 1266x2128)
764.87 KB
764.87 KB JPG
Big fat cat tats
>>
>>101238978
Waiting for BD's, man.
As with any other delicious Xebec, unless the plot story-plot, not PLOT-plot is something you honestly CANNOT wait to watch, (and it's Maken-Ki, the only plot worth mentioning comes in pairs and attached to women) you're better off ignoring it until the BD's drop.
>>
File: boobs Maken-Ki a.gif (2 MB, 400x225)
2 MB
2 MB GIF
So much flab.
>>
File: [VOMIT INTENSIFIES].gif (918.76 KB, 500x250)
918.76 KB
918.76 KB GIF
>>101242526
>those fucking letters
SOILED IT
SOILED IT
SOILED IT
>>
I don't know...something about Maken-Ki doesn't quite hit the spot for me.

I'm okay with the usual Xebec plump but excessive meat is kida turn off.
>>
>>101242879
Any other shows made by Xebec besides Maken-Ki?
>>
File: Spoiler Image (56.79 KB, 1280x720)
56.79 KB
56.79 KB JPG
>>101242879
Moar Lady Bato
>>
File: 1389412415919.jpg (1.28 MB, 1280x2160)
1.28 MB
1.28 MB JPG
>>101243337
>>
File: trova317aas0061.jpg (205.70 KB, 806x454)
205.70 KB
205.70 KB JPG
>>101243337

Plenty actually. To love-ru+Darkness , Nyaruko , Ladies x Butlers etc...
>>
>>
>>101238978
Because I've had my fill of shitty harem comedy/action anime.
>>
>>101245272
He meant good shows
>>
Well I want to watch Maken-ki 2, but the art style of Maken-ki 1 just doesn't look as good.
Is it worth sitting through that to get to delicious meat?
>>
I just can't tell if people seriously think these girls are healthy. Is it trolling? They're fat as shit and it's disgusting.
>>
>>101247837
>I'm a pedophile
>>
>>101242879
2fat

also i liked the previous designs
>>
How much screen time does Himegami get in S2? This is important to me.
>>
>>101242442
>that gap between clothes and tit
nipple goes here in BD.
>>
>>101247660
Just read the manga, it's just as bad but you get Hiromitsu artwork.
>>
>>101248291
Who cares? She's a stupid annoying violent bitch just like the main girl.
>>
>>101247660
Just skip season 1. I only got a few eps into it and dropped it.
>>101247837
we get it, you have shit taste. Now leave.
>>
>>101238978
I am sort of fapping to it.
>>
>>101249021
>sort of fapping
How does that even work?
>>
>>101248459
>he watches Maken-Ki
>he claims others have shit taste
top lol
>>
File: 023.png (351.80 KB, 904x1300)
351.80 KB
351.80 KB PNG
>>101248291
That's what I want to know too. She's best girl in the manga.
>>
>>101250169
>violent flat annoying bitch
>best anything
nice shit taste
>>
I usually watch every show that has big titties in it but the first season of this was so awful I don't even feel like watching this. maybe when bds come out if they have nipples.
>>
>>101250426
The second season is by a different studio if that helps at all.
>>
>>101250274
>Doesn't fit my plebeians shitty tastes
>Instantly call it shit taste.

Nice way to go, asshole. eat a dick and die in a fire.



Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.