[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / r / s / t / u / v / vg / vr / w / wg] [i / ic] [r9k] [s4s] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / asp / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / wsg / wsr / x] [Settings] [Home]
Board
Settings Home
/a/


File: ss2_topimg.jpg (643.65 KB, 960x720)
643.65 KB
643.65 KB JPG
It's out. Part 2

http://sukebei.nyaa.se/?page=view&tid=378469
>>
>>101228638
Will wait until a few hours later to download it.
>>
File: shot0007.jpg (173.88 KB, 1920x1080)
173.88 KB
173.88 KB JPG
>>
Damn, how long has it been?
>>
>1 seed
talk about trolling
>>
Is it subbed?
>>
File: 1325617432308.jpg (116.59 KB, 410x410)
116.59 KB
116.59 KB JPG
> hikiko123
>>
File: shot0018.jpg (200.29 KB, 1920x1080)
200.29 KB
200.29 KB JPG
>>
>>101229052
yes
>>
Why is this 1h 20m long?
>>
Why is this over an hour long?
>>
>>101229241
Cause it's been over a year wait.
>>
>>101229241

Because it was combined with the first part into a movie.
>>
>>101229241
An hour long commercial obviously
>>
Oh thank Jesus it's here at last. Been waiting so long.
>>
>>101228638
It's not part 2. It's part 1 remade with extras.
>>
MOTHER OF GOD.

My day was shitty and you made it good. Thanks.
>>
>>101229460
Nope it will stay shitty.
>>
>>101228810
>hikiko123

Nothing new to see here.
>>
it looks kinda bad
>>
>>101229708

Even this much shit taste can't ruin today. Go back to worshiping your Rape Buda and have a great day.
>>
>>101229821
i think it looks kinda flat, i've gotten so used to the fancy lighting stuff ;_;
>>
>>101229708
>it looks kinda bad
Shit nigga, what have you been smoking.

http://majimougen.blog.fc2.com/blog-entry-991.html
>>
File: 1389982099429.png (370.74 KB, 559x532)
370.74 KB
370.74 KB PNG
>>101229281
>feature-length hentai movie
>>
>>101229394
Part 2 of this thread.
>>
File: 1387236251754.jpg (8.69 KB, 302x225)
8.69 KB
8.69 KB JPG
Everyone stuck at 24%. The one seeder abandoned us.
>>
>>101230474
He's still seeding.
He pulls that shit every time
>>
>>101230474
hikiko always do this, just wait.
>>
>>101230474
The uploader hikiko123 always does this. Don't expect to actually finish downloading until about 24 hours after the release
>>
>>101230545
>>101230576
>>101230581

He does it on purpose to force impatient locals to run out and buy it. And to fuck with us. He has good internet.
>>
>>101230638
That's why i said he has to wait
>>
File: 1382585731265dgqlc3yf5o.jpg (571.86 KB, 2448x3264)
571.86 KB
571.86 KB JPG
>>101230638
fuck
>>
File: brb gensokyo.png (459.97 KB, 800x600)
459.97 KB
459.97 KB PNG
>hikiko123
>>
>>101230781
DAMN she's hot
>>
File: 1391043888490.png (21.36 KB, 166x241)
21.36 KB
21.36 KB PNG
>>101231055
>3DPD
>>
File: tumblr_static_matsumoto.jpg (220.35 KB, 500x500)
220.35 KB
220.35 KB JPG
Is it 100% yet?
>>
File: muduck.jpg (323.26 KB, 1444x574)
323.26 KB
323.26 KB JPG
>Not seeding.
>>
File: 1389985156034.png (252.63 KB, 500x350)
252.63 KB
252.63 KB PNG
>>101232859
>downloading a coal girl
>>
File: 1386895160848.jpg (29.19 KB, 479x474)
29.19 KB
29.19 KB JPG
>>101232859
>total eclipse
>>
>>101232933
They're willy nilly but somewhat ok..
They are better at manga tho.
>>
>>101233098
Coalgirls is good blind encodes for anime that never got properly encoded releases, but at least you're not downloading 1080p
>>
File: 1381035260080.jpg (20.84 KB, 425x450)
20.84 KB
20.84 KB JPG
>>101232859
>Tatami galaxy, lain, karekano, patlabor, sora no woto, spiku and nichibros.

You're now allowed to be friends with me.
>>
File: 1384215939245.jpg (215.64 KB, 528x522)
215.64 KB
215.64 KB JPG
>>101232859
>Seeding.
>>
File: 1382770937205.png (28.65 KB, 224x353)
28.65 KB
28.65 KB PNG
>>101232859
>F♯ A♯ ∞
>>
>>101233626
what's disturbing about GY!BE?
>>
File: Spoiler Image (9.69 KB, 449x26)
9.69 KB
9.69 KB JPG
>>101233186
Pff no i don't haha.
>>
>>101233626
Pitchfork pls go.
>>
>>101230474
Welome to the world of big name hentai releases. Sure it hits the web on the actual release day but due to only having one seeder and over a thousand leechers shit takes FOREVER to get. Better off just saying the following day is the actual release day you might be able to watch it by then
>>
>>101233733

>Pff
>haha

>>>/b/
>>>/out/
>>>/tumblr/
>>>/reddit/
>>
>>101233929
>>>/y/
>>
>>101235822

>34 minutes later
>>
>go to bed at 2%
>wake up
>30%
>>
>>101236538
Look on the bright side, you already have 24 minutes of porn right there.
>>
>>101228638
>DVD
BD where?
>>
>>101238166
Perfect Dark.
>>
Can someone estimate when this will be done? 36 hours from now?
>>
>>101239077

Sometime around tomorrow afternoon.
>>
bump
>>
bump
>>
>>101239077
It's been out for 12 hours and most are at almost 40%.

So 15 hours or so..
>>
why mkv
>>
>only 39.6%
>>
>50 minutes of new content
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

>slow seed
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFU-
>>
> 40%
woohoo
>>
niggas post your percents
39.7%
>>
I wonder how long it'll be until we get a rip of the BD.
>>
>>101245200
39.8%
>>
>>101245089
Oh hello there.
>>
>watching censored non-subbed shit
What's even the point?
>>
>>101245440
>Needing subs for hentai

You giggling over there?
>>
>>101245487
>under-estimating the importance of plot in hentai
Maximum pleb.
>>
>>101245440
>wanting to see ugly dicks and vaginas
What's the point?
>>
>>101245440
>not reading the source material before hand
>not knowing japanese
>>
>>101245524
The plot is almost non-existent in most of them and you can easily tell what's going on without subs.
>>
>>101228638
Why are those women covered in white slime?
Why would you watch this show?
>>
>>101245524
>not knowing enough Japanese to understand simple hentai plots
>>
>>101245524
>not just learning moonrunes
Advanced pleb.

>>101245573
>vaginas
>ugly
Get out.
>>
>>101245636
Vaginas are scary anon.
>>
>>101245573
>wanting to see buckets of disgraceful censorship pixels
Seriously, how can you get off to this shit? All of the good parts are cut out!

>>101245590
>>101245597
>>101245607
>>101245636
"Yamete" is not enough for me to understund the deep plot.
I need to know what's happening, always
>>
>>101245794
>I need to know what's happening, always
People are fucking, the one crying is being raped, if they aren't crying, theres no raping going on, if they have black eyes their mind broken.

There you go, you know exactly whats going on
>>
File: Spoiler Image (287.57 KB, 1288x1304)
287.57 KB
287.57 KB JPG
>>101245636
Vaginas are disgusting.
>>
File: 1388889836380.jpg (12.74 KB, 276x254)
12.74 KB
12.74 KB JPG
>>101246076
Anon, this is no joke: there is social context that needs to be understood for hentai to be truly appreciated! Have at least the slightest bit of maturity when you appreciate works of japanese drawn pornography. There is respect to be had.
>>
>>101246085
All I got from that was vaginas produce smegma, and occasionally get diseases just like penises do.

I'm not disgusted about the smegma part, rather, I'm turned on.



Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.