[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / r / s / t / u / v / vg / vr / w / wg] [i / ic] [r9k] [s4s] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / asp / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / wsg / wsr / x] [Settings] [Home]
Board
Settings Home
/a/


File: ManlyGrimmjow.jpg (26 KB, 640x480)
26 KB
26 KB JPG
Ulquiorra: Christ. OK, uhh well what we’ll do, I’ll run in first, uh gather up all the shinigami, we can kinda just, ya know blast them all down with Cero. Um, I will use Sonido, to kinda scatter’em, so we don’t have to fight a whole bunch of them at once. Uhh, when my Sonido are done, uhh, I’ll need Zomari to come in and drop his Sonido too, uh so we can keep them scattered and not have to fight too many. Um, when his is done, Nnoitra of course will need to run in and do the same thing. Uhh, we’re gonna need Hierro on our fraccion, uhh so they can, uhh, Cero, uh so we can of course get them down fast, cause we’re bringing all these guys, I mean, we’ll be in trouble if we don’t take them down quick. Uhh I think this is a pretty good plan, we should be able to pull it off this time. Uhh, what do you think Szayel? Can you give me a number crunch real quick?

Szayel: Uhhh.. yeah gimme a sec… I’m coming up with thirty-two point three three, repeating of course, percentage, of survival.

Ulquiorra: That’s a lot better than we usually do, uhh, alright, you think we’re ready guys?

Grimmjow: All right chums! Let’s do this! GRIIIIIIMJOOOOOOW JEAAAAGERJACQUEEEEEEEES!

Ulquiorra: Oh god...he just ran in.
>>
Fuck you, I feel bad for cracking a grin at this.
>>
Win.
>>
lmao.
>>
Ha ha, nice.
>>
Best laugh I've had all day
>>
I don't know Bleach, so OP's post reminds me of that Ray Romano sub by yesy where none of the words were translated.

Can't understand shit, Captain.
>>
I did NOT smile.
>>
GRIMJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWW
JEAAAAAAAAAAAAAAAAAGERJAAAAAAAAAAAQQUES!!!!!!!!!!!!
>>
File: 1204591778108.jpg (17 KB, 300x225)
17 KB
17 KB JPG
At least I got chicken.
>>
God damnit Leeroy...
>>
You must be really fucking epic to raid Seireitei
>>
>>10007198
god dammit it why did I lol
>>
oh i lol'd
>>
File: 1204591950881.jpg (54 KB, 300x400)
54 KB
54 KB JPG
GGGRIMMMJOOOWWWWW JAAAAAAGGERJAAAAQUES!!!!!!!

is now a meme
>>
Kudos, OP. I actually lol'd IRL.
>>
WoW fags gtfo
>>
I don't get this, therefore no one else gets this, and everyone in this thread is the same person.
>>
>>10007261

Valid
>>
>>10007310

You don't get this? It's as old as the fucking internet.
>>
Hohoho
>>
File: 1204592191743.gif (61 KB, 400x682)
61 KB
61 KB GIF
Oh my God he just ran in
>>
oh god lol
>>
File: 1204592205973.png (687 KB, 1024x768)
687 KB
687 KB PNG
fuck WoW
>>
>>10007310

Only a newfag wouldn't get this, even Slowpoke doesn't refer to this anymore, it's just that old.
>>
File: 1204592253521.jpg (732 KB, 1280x1024)
732 KB
732 KB JPG
Grimmjow is a goddamn MASTER. He should be king of Lost Nachos and rule over all of Huevos Rancheros.
>>
>>10007349
It's more Slowking
>>
>>10007346
>Lost Nachos

haha
>>
>>10007349

As soon as a meme gets a real wikipedia article, it no longer can be mentioned
>>
>>10007349
It's been well established that Cirno is in fact a newfag.
>>
I thought it was hilarious.
>>
ROFL OMG he combined bleach and wow omg I can't stop laughing xD

*pats chest from laughing*
>>
>>10007346
>>Lost Nachos
>>Huevos Rancheros

YOU JUST MADE MY DAY MAN
>>
>>10007393
I was thinking that.
XD.
>>
tl;dr
>>
>>10007346

lookin' kinda fabulous there, eh Grimjow?
>>
OP is epic troll

A++ would be trolled by again
>>
>>10007384
Anyone who uses that word has not been here for more than a year.

Cirno: This is World of Warcraft faggotry.

Anyone who actually thinks this is funny is retarded. Go back to Gaia.
>>
Careful now - when they reach low health, they gain "Blessing of Kubo", reducing all damage they take by 100%.

In other words, they don't die. There's a reason people always try to skip that pull - it sucks shit.
>>
>>10007415
MEXICO ARC MAKES ME GODDAMN HUNGRY!

Fuck it, I'm going to the taqueria right fucking now. Get my coat!
>>
>>10007423

u just dont get the joke >_<
>>
>>10007423

>>Durr hurr I have no fucking sense of humor and I am also a faggot. Please violate my rectum.
>>
>>10007424
As long as you have Blessing of Aizen, you gain the Captain Broken and Captain Superman Spells, which override Blessing of Kubo at least for now.
>>
damn, it took me 20 seconds after i finished reading it to remember where i'd heard something like this before
>>
>>10007468

I'd join the Espada guild, they have the phattest loot and less newfags than Soul Society
>>
>>10007489
I don't know, it seems Nel rerolled and joined the Shinigami Guild.
>>
I used to be a WoWfag and I totally didn't see it coming, so I giggled a bit.

However, even though I don't hate Bleach, I have long taken comfort in that hate of popular shounen /a/ has, and seeing that and WoW in one thread is disturbingly to say the least.
>>
>>10007497
me too

i lol'd hard afterwards though
>>
>>10007497

It took me until the second instance of GRIIIIIMJOOOOW to remember. Good fucking times.
>>
GRIIIIIMJOOOOOW JEAAAAAAGERJACQUEEEEEEEES
>>
>>10007497

I didn't get it at all until GRIIIIIIMJOOOOOOW JEAAAAGERJACQUEEEEEEEES!
>>
"Odd Espada got left, even Espada got right. That means Espadas 1, 3, 5, 7 left, 2, 4, 6, 8 right.

7 & 8 are on minor shinigami.

Ok, listen the fuck up! You are going to attack very, very slowly...now! -- by slowly I mean FUCKING slow. If you lose you will lose 50 ranks because you didn't know what the fuck to do.

And watch your FUCKING zone. If you leave your zone, you'll lose 50 ranks AGAIN for not being the fuck you were supposed to be.

There is no Orihime reset. There is some shit about Orihime heals by people who don't know how to handle their injuries.

After 2 ceros you can basically start doing damage to them.
>>
OMG XD, I GUESS THIS IS WHY THEY CALL IT ANIME & MANGA ROFL
>>
>>10007511
I don't think the retard guild is an exclusive club or anything. They only have like 2 permanent members who are Shinigami. Also nerf Vizard, buff Mexicans.
>>
I got it at number crunch
>>
>>10007549
oh lawd
>>
Chad will draw your motherfucking aggro.

And he'll lose.
>>
>>10007549
Leave Renji for last, he's a joke. All he does is Provoke which is easy to avoid. Like he said, keep your fucking fire on Orihime and watch out for Ogiri/Hollow Ichigo's AOE Cero/Getsuga.
>>
Szayel can solo Soul Society if buys a bag of lolis first
>>
Watch out for Kenpachi. He is a MOTHERFUCKING tank! Two hits and you're down even with full released gear. He'll fuck your shit up. His defense is well over 5,000,000. Stay the fuck away from Kenpachi!!
>>
>>10007666
wouldn't his defense be zero but have near infinite hp?
>>
>>10007666

If he switches to using two hands, ABORT
>>
You know, I always thought that he could easily have made Chad not useless but still not "main character level" powerful. It's as simple as making him the ultimate tank. I mean, that's kind of what his ORIGINAL job was, but then he had to give him offense which sucked anyway, and decided that his shield wasn't going to actually be that strong at all.

He should just have had really strong defense and be forced to use countering techniques to defeat people if he was fighting alone. But forget about fighting alone, if he was a high defense character he could mesh well with Renji so neither of them would be useless anymore.
>>
>>10007696
Thats only if he uses his Disadvantage Spell. However if he uses Berserker you're fucked. Especially if he combines that with his Kendo Racial Ability.
>>
>>10007696
His evasion and defense are zero but his resilience and HP aren't even calculated yet.
>>
>>10006932

i lost
>>
>>10007598

Oh lawd. "Quincy item LOL"
>>
>>10007765
Quincy and Vizard guilds fucking suck. There's only 1 active member.
>>
Thanks for your request.
It has been added to our database and the thread will be archived as soon as enough request for that thread have been made.
This thread has been requested 5 times now.

Congrats, your request has just triggered the archival process for thread 10006932.
>>
this is not funny
>>
>>10007803
no one uses that archive anymore it sucks
>>
I loved how manga in general like to match up opponents that are similiar. Tactical fighters always end up matching with other tachnical fighters, power fighters with power fighters, etc. For instance, if Espada 7 would fucking own the shit out of kenpachi. What the fuck could he do against that? He doesn't know any magic, and doesn't have an aoe. He wouldn't have the speed to deal with him either. And what if Muryai went up against any of the power Espada? He'd get owned so fucking fast it wouldn't be funny.
>>
>>10007841

I'm looking at that archive right now and see plenty of people using it.

Retard.
>>
>>10007908

Hope the other hot wimminz arrancar get to do some shit other than being cannon fodder
>>
>>10007853
It's because everybody, not just wapanese, loves typecasting.

Just watch, when Halibel decides to fight, Yoruichi will show up to help.
>>
>>10007928
Halibel has her Underboob Spell which is basically a longer version of Seduction.
>>
WHY DID I LAUGH OH GOD
>>
File: 1204594165640.jpg (635 KB, 1178x637)
635 KB
635 KB JPG
Shitcapped for posterity
>>
fuck if I ever ended up drawing/producing a shounen I swear to god I would get rid of this bullshit. I would mix up the fighters and put them in opponents with dramatically different styles. Female fighters could end up fight male power fighters, long range fighters would square off with melee types, and so on. And there would be two-on-ones, etc.
>>
>>10006932

You rage you lose. Nightmare mode.
>>
>>10006932
Didn't even smile.
>>10007198
Fuck, this got me.
>>
>>10007975
At least the Neji vs Spider-dude fight was sort of that way.
>>
it fits pretty well so yeah i loled
>>
Except Grimmjow would have beaten all the Black Dragonwhelps to death with his own bare hands.
>>
Not without a healer he won't. Fucking warriors.
>>
>>10007908

nope. Halibel vs. Unohana. BELIEVE IT
>>
>>10007975
There was a fight in that style in Bleach.

Kubo concluded it required creativity, so he returned to the usual.
>>
>>10008132
Ah, you're right. But it's still typecasting since they're both the motherly type, keeping their subordinates in order and having HUGE BREASTS FOR FEEDING!
>>
maybe it should have been DIROYYYYY
>>
>>10008135

When did that happen?

p.s. calling in as many places as I can to make myself more awesome when it fucking happens (even though it probably won't)

HANATARO (and Isane?) VS. YAMMY
>>
>>10008132
great. now i have to change my pants.
>>
>>10007261
When was it not? GURIMUJAA JAGAJAKKU
>>
File: 1204596201391.jpg (158 KB, 455x610)
158 KB
158 KB JPG



Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.